Nota enviada per: NonStopCountryFestival


I es feu la llum al final del túnel!!!

Sí senyor!! La que sembla que serà la concentració country més important a Catalunya d'ençà de l'enyorat "Mr. Banjo Country Music Festival" ja treu el nas a la cantonada! Ha nascut el primer "NonStop Country Festival" de Pineda de Mar!

Ni més ni menys que un cap de setmana d'autèntic festival: música en directe des de l'altra banda de la bassa, el millor ball country del país i un ambient que s'espera que respongui a l'expectativa generada. Tot, a tocar de la platja i sense les calorades de Juliol i Agost! Ah! I sense les quilometrades d'altres festivals europeus... sense moure'ns de casa, vaja, com aquell qui diu!

Mica en mica s'aniran coneixent tots els detalls. De moment, els organitzadors del festival (que compten amb la col·laboració de DimeloCountry, l'Ajuntament de Pineda de Mar i l'Associació Catalana per la Promoció de la Música Country) ja n'han avançat quatre pinzellades des de la seva pàgina a Facebook:
- Més de 12 hores de música en directe en dos escenaris
- Tres artistes portats de Texas! Segons el cartell de Facebook, tindrem el LUXE d'escoltar a Catalunya Patrick Glenn, Shawn Alen i Dave Jorgenson. Brutal el Texas Honkytonk Show!
- David Villellas "Lizard" i Montse "Sweet" Chafino com a professors de linedance
- Ferran Benito i Vanesa Alguacil com a professors de two-step



Dia: 14, 15 i 16 de setembre de 2012.
Hora: activitats cada dia.
Lloc: Pineda de Mar.

Cartell del divendres:

Cartell de dissabte:

Bases del Concurs de ball:
Lloc i Data: 14 de Setembre del 2012 a Pineda de Mar a les Carpes del Festival NSC
Hora del concurs: 22:00h (encara que les carpes s’obriran a les 19:00h)
Pàgina del concurs a Facebook: http://www.facebook.com/events/349459438444961/

COREOGRAFIA
- Cada grup decidirà en quina categoria pertany la seva coreografia: Iniciació-intermig / Avançat
- Participants: Mínim: 2 persones / Màxim: 8 persones
De moment,una mateixa persona no es pot presentar amb diferents grups. Tot dependrà dels grups inscrits, anirem informant.
- No s´imposa ni mínim ni màxim de temps. El més important és disfrutar sobre l'escenari, i que el públic gaudeixi amb el que està veient!

MÚSICA
- Estil country
- La cançó no podrà ser retocada (tallada, efectes, etc.)
- Si diversos grups escullen la mateixa cançó, tindrà prioritat el grup inscrit primer.
- S'ha de procurar que la cançó escollida no estigui relacionada amb cap ball que es balli actualment (intentarem que sigui així)
- Hi haurà un premi especial a la millor cançó (independentment del ball)

JURAT
Per determinar. Anirem informant.

INSCRIPCIÓ
Els grups hauran d´enviar un e-mail a : concurs@nonstopcountryfestival.com indicant:
- Nom del grup:
- Nom del ball:
- Nom dels components:
- Telèfon de contacte:
- País d'origen:
- Mail i nom del contacte:
- Nom del cantant:
- Nom de la cançó:
- Categoria a la que pertany:
- Adjuntar la cançó amb les dades anteriors.
- Data límit per apuntar-se: 31 d'Agost de 2012
- Preu: 25€ (inclou l'entrada al concurs + concert + sortejos + entrepà + refresc o cervesa)
Per fer el pagament de la inscripció: Aviat a la web oficial del festival.
- Anomeneu 8 balls que voldríeu poder ballar durant la nit per ordre de preferència. Intentarem satisfer al màxim a tothom

CATEGORIA PRINCIPIANTS
Es valorarà:
- Composició i creativitat de la coreografia.
- Coordinació entre els ballarins tenint en compte la quantitat de components.
- No es requereix canvi de posicions ni canvis en la coreografia (tags, bridges…)
- Vestuari.

CATEGORIA INTERMIG-AVANÇAT
Es valorarà:
- Composició i creativitat de la coreografia.
- Coordinació entre els ballarins.
- Mobilitat i ocupació de l'escenari.
- Canvi de posicions.

PREMIS
Els premis seran pels 3 primers classificats de cada categoria
Com ja s'ha comentat en l'apartat de Jurat, també hi haurà un premi a la millor cançó.


Cartell de diumenge:


Meeting Point a la mateixa platja:


Preus d'entrada

- Tarifa Standard:
Divendres 14/09/12: Taquilla: 30€ / Anticipada: 25€
Dissabte 15/09/12: Taquilla: 35€ / Anticipada: 30€
Diumenge 16/09/12: Taquilla: 20€ / Anticipada: 15€

- TICKET 3 DIES (Inclou tickets per totes les activitats al festival durant els 3 dies, compra anticipada): 65€

- Tickets + Hotel
PACK ECONÒMIC (HOTEL**/***)
4 Nits = 176 Euros
3 Nits = 152 Euros
2 Nits = 128 Euros

PACK STANDARD (HOTEL ***)
4 Nits = 204 Euros
3 Nits = 173 Euros
2 Nits = 142 Euros

PACK SUPERIOR (HOTEL ****)
4 Nits = 216 Euros
3 Nits = 182 Euros
2 Nits = 148 Euros

NENS
Fins als 12 anys GRATIS
2on nen fins a 12 anys = 50% descompte

Si compres un dels packs t'assegures:
- 100% de la entrada a totes les activitats del festival durant els 3 dies i 25% de descompte sobre el total.
- Sorteigs per compartir uns minuts amb el cantant al backstage.
- Barbacoa al meeting point (Santi's Beach Bar). Begudes No incloses. Dijous nit, divendres i dissabte al migdia.
- Allotjament a la mateixa localitat del festival. Pineda de Mar és un poble molt conegut i un popular destí turístic; per tant, amb un alt índex d'ocupació hotelera.

Informació adicional:
També podeu reservar el transfer amb nosaltres! A l'aeroport de Barcelona o Girona hi haurà una persona, durant tot el dia, esperant-te. Un bus et traslladarà fins a l'hotel.

Transfer des de l'aeroport de Barcelona: 12,5€/persona/trajecte.
Transfer des de l'aeroport de Girona: 10€/ persona/trajecte.

En breu podreu fer les reserves a la web oficial del festival.


Serà la primera edició del festival; i serà impossible tenir un Craponne a Pineda aquest mateix any, no ens enganyem. Però si entre tots cuidem el festival pot créixer i molt. Ja haguessin volgut a Craponne tenir una primera edició com la que es presenta...

Des de Countrycat, no podem fer altra cosa que animar-vos a apuntar a l'agenda aquells dies amb lletra ben grossa! Des d'aquí, tot el nostre suport als organitzadors, que els esperen uns mesos de feina intensa per aconseguir muntar un festival que no tingui res a envejar a la resta de trobades de nivell a Europa!

Estiu alerta a la pàgina del festival a Facebook.

Si voleu enviar les vostres cròniques, fotografies, anuncis de festes, balls,... ho podeu fer sempre que volgueu al mail countrycat@gmail.com o convidant-nos a l'acte que obriu a Facebook, amb la màxima antel·lació possible. Si es tracta d'activitats, recordeu d'incloure tota la informació necessària: lloc, adreça, horaris, preu d'entrada,... )

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada